9 Mayıs 2016 Pazartesi

Daha İyi Bir Ürün Sanırım Kullanmadım: Physicians Formula Mineral Wear Talc-Free All-in-1 ABC Cushion Foundation


Hemen hemen her kadın gibi ben de kozmetik ürünlerine meraklıyım elbette. İki üründen bir türlü istediğim verimi alamamıştım bugüne kadar: Biri rimel, diğer de pudra-fondöten.

Yıllardır süren pudra-fondöten arayışım tek ürünle son buldu: Physicians Formula Mineral Wear Talc-Free All-in-1 ABC Cushion Foundation... Çünkü bu üründen sonra pudra ihtiyacım kalmadı. 

Bir süredir araştırmalarıma hız vermiştim. Onu deniyorum olmuyor, bunu deniyorum durmuyor derken, bir tavsiye üzerine bu ürünü aramaya başladım. Aramaya başladım diyorum çünkü eczanelerde satılan bu dermo kozmetik ürün, Ankara'da birçok eczanede ne yazık ki karşıma çıkmadı. Ben de bir eczane olduğu bilgisini edindiğim www.dermobakim.com adresinden bu ürünün Light olanından bir adet sipariş verdim. 

Öncelikle ürün, yaklaşık 2-3 günde elimde oldu, memnuniyetimi belirtmeliyim. Ambalajına bayıldım, çok tatlı bir kutusu var. Ve ilk denediğim gün de çooook mutlu oldum. 


Ürünü açtığınızda, altı sıkı kapaklı sıvı formlu sünger fondöten karşılıyor sizi. Hani kavanozda süngerli asetonlar oluyor ya, aynı onun fondöten olanını düşünün. Kendine ait bir de aynalı bölümde süngeri var. Bu süngerle uygulamanızı yapıyorsunuz.

Şöyle puanlayabilirim:

Kapatıcılık: 9.5 / 10
Kalıcılık: 8/10
Ton: 9/10
Kullanışlılık : 8/10
Bir daha tercih edilebilite : 10/10


Üzerine pudra sürmeye asla gerek duymadım. Ciltte parlama yapmıyor, yapay bir fondöten gibi durmuyor, canlı ve genç bir görünümle iz ve ton farklılıklarını yok ediyor. SPF 50 güneş koruması da cabası. Niye bu ürünü daha önce görmedim niye niye niyeeeeee :)

Kalıcılığı da gayet başarılıydı. Tüm gün yüzümden çıkmadı, herhangi bir bulaşma da yapmadı.

Ürünle ilgili tek kaygım var, o sıkı plastikle kapatılan fondötenli bölgenin kuruması. Çok dikkatli ve sıkı biçimde, fotoğrafta görünen beyaz kapağı ve üst kapağını kapatıyorum ama ürün bir şekilde kurursa çok üzülürüm. 

Bunu da kullanım aşamasında test edip göreceğiz. 

Teşekkürler Physicians Formula... Sanırım başka bir fondöten artık kullanmam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder