27 Nisan 2016 Çarşamba

Ya Şarkılar Olmasa...

Mutluyken müziğe veririz kendimizi...
Mutsuzken de öyle...
Çalışırken bazen... Arabada giderken... Bebek uyuturken bile melodiler vardır dilimizde. 

Sahi ne yapardık şarkılar olmasa? 

Bir şarkı var ki benim için çok özel... Ne zaman işten güçten bunalsam, uzaklaşmak istesem ve ne zaman güzel şeyler düşünmek istesem dinlediğim, benim için klibi de kendisi de çok güzel olan bir şarkı. Her dinlediğimde giderim. Batıya, Ege'ye... Klibi oldukça eski olsa da izlemekten sıkılmam bıkmam.

Yoğun bir iş günü daha arkada kalırken ve iş stresi kafamda evrile çevrile dönüp dans ederken, açtım güzel şarkımı... Keyfimde %100'lük bir yüklenme oldu. 

Sahiden ne yapardık hayatımıza yıldızlar katan şarkılar olmasa... Mesela ben dakikalardır yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz yerdeyim. Daha da dönemedim. 

Şarkımı dinledikçe de sanırım dört tarafı kapalı bu ofise geri dönemeyeceğim. 

Belki sizlere de benzer etkiyi yapar diye, burada paylaşıyorum şarkımı... 

Haftayı ortaladık, haftasonuna ve yaza şurada ne kaldı ki :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder